W dniach 24 i 25 maja 2018 r. w Warszawie odbyło się IX Poland Pharma Commerce Forum. Ayming Polska był partnerem wydarzenia organizowanego przez Blue Business Media Sp. z o.o.
Forum było miejscem spotkania i wymiany poglądów liderów branży farmaceutycznej. Wzięło w nim udział ponad stu czterdziestu uczestników, m.in. Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Managerów, odpowiedzialnych za kształt polskiego biznesu farmaceutycznego oraz za projektowanie jego przyszłych ścieżek rozwoju. Forum od lat jest platformą „ponad wszelkimi podziałami”, która stanowi „wspólny głos branży w najbardziej strategicznych sprawach!”. Omawiane są tu najistotniejsze problemy, szanse oraz trendy sektora. Branża farmaceutyczna i farmakologiczna są jednymi z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki, w której kluczowe znaczenie mają badania i rozwój, pozwalające na wdrażanie nowych i innowacyjnych rozwiązań.
Pierwszego dnia forum Dyrektor Zarządzająca Ayming Polska, Magdalena Burzyńska, wygłosiła prelekcję na temat ulgi badawczo-rozwojowej w branży farmaceutycznej. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Ayming Polska, aż 69% firm z branży farmaceutycznej uważa, że nie prowadzi działań badawczo-rozwojowych. Prelekcja miała na celu nie tylko zaprezentowanie kwestii merytorycznych, ale również przedstawienie wyników badania oraz rozwianie wątpliwości, panujących wśród firm dotychczas niekorzystających z ulgi na działalność badawczo-rozwojową.
Brak komentarzy