Dołącz do webinaru „5 wyzwań związanych z finansowaniem innowacji”! Zdobądź praktyczne wskazówki, które pomogą Twojej firmie zmierzyć się z wyzwaniami finansowania innowacji i efektywnie rozwijać działania badawczo-rozwojowe.
Zewnętrzne finansowanie innowacji to jedno z najskuteczniejszych narzędzi wspierających rozwój przedsiębiorstw, jednak wiąże się również z licznymi wyzwaniami. Firmy często napotykają problemy związane z brakiem zasobów lub rozproszoną strukturą organizacyjną (brak wydzielonego działu B+R) , trudnościami w identyfikacji działań B+R czy brakiem standaryzowanego dokumentowania projektu. Takie bariery mogą utrudniać efektywne pozyskiwanie finansowania, a co za tym idzie – rozwój innowacyjnych projektów.
Podczas webinaru „5 wyzwań związanych z finansowaniem innowacji” omówimy, jak strategia budżetowa i wydzielenie budżetu innowacyjnego mogą pomóc w poukładaniu procesów B+R w firmie i maksymalnym wykorzystaniu ulg proinnowacyjnych oraz uzyskaniu zwrotu z inwestycji. Zrozumiesz, jak ważna jest prawidłowa identyfikacja działalności badawczo-rozwojowej oraz jakie znaczenie ma tworzenie kompletnej i uporządkowanej dokumentacji B+R, aby ułatwić ubieganie się o wsparcie finansowe.
Data i miejsce:
- 3 grudnia 2024 r. (wtorek)
- Godz. 11:00-12:00
- Webinar online
Dla kogo:
Kadra zarządzająca: prezesi, prokurenci, członkowie zarządu, dyrektorzy finansowi, dyrektorzy HR, dyrektorzy oraz kierownicy działów badawczo-rozwojowych.
Czego się dowiesz, dzięki udziałowi w webinarze?
- Jak posiadanie strategii budżetowej wpływa na procesy B+R w firmie?
- Dlaczego warto wyodrębnić budżet na działania badawczo-rozwojowe?
- Jak zidentyfikować działalność B+R w swojej firmie?
- Jak komplementarnie korzystać z ulg proinnowacyjnych i uzyskać zwrot z inwestycji?
- Jak tworzyć dokumentację B+R i na co zwrócić szczególną uwagę przy jej kompletowaniu?
Program:
11:00 – 11:30 5 wyzwań związanych z finansowaniem innowacji
11:30 – 11:45 Sesja pytań i odpowiedzi
Prelegent:
Przemysław Smoczyński – Manager ds. ulg innowacyjnych w Ayming Polska
Zarządza zespołem ds. ulg innowacyjnych, który wspiera przedsiębiorstwa w opracowywaniu, wdrażaniu i korzystaniu z rozbudowanych strategii finansowania innowacji. Zespół ten uzyskał łącznie 342 mln zł ulgi B+R dla Klientów Ayming, a najwyższa uzyskana wysokość ulgi B+R wyniosła 32 mln zł. Wcześniej pracował jako konsultant Ayming, gdzie zrealizował 55 projektów, które wygenerowały dla klientów oszczędności rzędu 60 mln zł. Dla jednej z firm z branży produkcyjnej uzyskał ponad 12 mln zł, które firma mogła przeznaczyć na kolejne projekty innowacyjne.
W latach 2015-2021 prowadził analizy i postępowania podatkowe w zespole podatku od nieruchomości. W tym czasie przeprowadził ponad 100 projektów, w ramach których obsługiwał największe przedsiębiorstwa produkcyjne (branża motoryzacyjna, energetyczna, spożywcza, chemiczna) oraz spółki komunalne. Członek Rady Podatkowej Konfederacji Lewiatan. Autor licznych publikacji prasowych o tematyce podatkowej. Z wykształcenia prawnik.
Dołącz do nas i odkryj, jak efektywnie wykorzystać możliwości zewnętrznego finansowania!
Aby wziąć udział w webinarze, wypełnij poniższy formularz.
Równocześnie uprzejmie informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona, a do udziału w webinarze niezbędne jest podanie firmowego adresu e-mail. Firmowy adres e-mail będzie również upoważniał do otrzymania materiałów po spotkaniu – prezentacji oraz nagrania z webinaru. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.
Zarejestruj się na webinar
"*" oznacza pola wymagane
Brak komentarzy