Innowacje to nie tylko technologie i produkty tworzone przez inżynierów, ale przede wszystkim wpojone w kulturę firmy myślenie, jak się zmieniać, by być lepszym – mówili uczestnicy webinaru „My Company Polska”. Punktem wyjścia do rozmowy był najnowszy raport Ayming „Droga do innowacji a COVID-19. Wyzwania dla CEO”.
Pandemia COVID-19 wymusiła na przedsiębiorstwach transformację cyfrową. Ale wkrótce część z nich czeka jeszcze większe wyzwanie – dla wielu firm postawienie na innowacje może okazać się jedną z najskuteczniejszych strategii wyjścia z kryzysu. Tak wynika z najnowszego raportu Ayming „Droga do innowacji a COVID-19. Wyzwania dla CEO”. I do takich wniosków doszli uczestnicy webinaru „Jak się zmienić, by wygrać z pandemią”.
Jak się zmienić, by wygrać z pandemią

Ayming w mediach
28 lipca, 2020
Brak komentarzy