22 kwietnia 2021 roku ramach e-Akademii Lewiatana odbyło się webinarium poświęcone rozwijaniu innowacji w firmach i wyzwaniom, jakie się z tym wiążą.
Tematyka spotkania
- Kultura innowacyjna firmy – rola lidera jako ambasadora innowacji w firmie
- Jakie elementy są niezbędne do tworzenia kultury innowacyjnej w firmie?
- Jaka jest rola lidera jako ambasadora innowacji w firmie?
- Jak połączyć działania badawczo-rozwojowe z efektywnością?
- Ludzie a innowacje – wykwalifikowana kadra motorem rozwoju
- Jak zarządzać innowacyjnym zespołem?
- Czy procesy robotyzacji i automatyzacji zastępują czynnik ludzki?
- Czy wykwalifikowana kadra ułatwia innowacje?
- Innowacje produktowe – rozwój produktów i usług na potrzeby rynku
- Jakich innowacji potrzebują firmy?
- Jak rozwija się rynek BPO (business process outsourcing) w kontekście innowacyjnych rozwiązań?
- Jakie są przykłady najbardziej innowacyjnych rozwiązań?
- Finansowanie działań innowacyjnych – wysokie koszty hamulcem w działaniach B+R
- Jak efektywnie planować wydatki na B+R?
- Jakie są źródła finansowania działań innowacyjnych?
- Które rozwiązania są najczęściej stosowane przez firmy?
Panelistki
Magdalena Burzyńska
Dyrektor Zarządzająca Ayming Polska
Z Ayming (dawniej Alma Consulting Group) związana od ponad 15 lat. Najpierw jako Konsultant we Francji, a później Dyrektor Konsultingu w Polsce. Od 2011 roku nadaje strategiczny kierunek Ayming Polska. Zapewnia klientom profesjonalne wsparcie w pozyskiwaniu finansowania innowacji (ulga na badania i rozwój, IP Box, dotacje). Absolwentka Prawa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Zarządzania na Université Paris Dauphine, a także General Management Program w Harvard Business School w Bostonie.
Nina Twardowska
Prezes Zarządu Impel Business Solutions
Posiada bogate doświadczenie w obszarze zarządzania obszarem kadrowo-płacowym przedsiębiorstw. Budowała od podstaw struktury kilkusetosobowego SSC (Shared Service Center) dla międzynarodowej korporacji, a następnie nim zarządzała. Zajmowała się budową procesowo zorientowanych usług, w tym analizą procesów oraz ich standaryzacją i optymalizacją. Tworzyła model outsourcingu usług kadrowo-płacowych wraz z rozwojem online-owych narzędzi wspierających. Posiada również doświadczenie w reorganizacji obszaru usług HR i finansowo-księgowych dla klientów polskich. Prowadziła audytowe projekty optymalizacyjne dla dużych firm.
Izabela Diana Jaszczołt
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów w Ayming Polska
Magister politologii oraz magister prawa. Pomaga przedsiębiorstwom w wyborze rozwiązań wspierających rozwój biznesu i uzyskiwaniu lepszych wyników finansowych. Specjalizuje się w obszarze podatków, finansowania innowacji i kosztów pracy. Buduje trwałe relacje z Klientami i wspiera ich na każdym etapie współpracy. Łączy wiedzę merytoryczną z zakresu doradztwa operacyjnego ze znajomością wyzwań, przed którymi stają Klienci z różnych branż. Współpracuje z firmami należącymi do TOP 500 największych przedsiębiorstw w Polsce – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi.
Brak komentarzy