Zamknij

Proces rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Rozmowy z managerami odbywają się telefonicznie, za pośrednictwem telekonferencji lub stacjonarnie w naszym biurze.

jason-goodman-6awfTPLGaCE-unsplash

Rekrutacja krok po kroku

  1. Przegląd CV i wybór kandydatów
  2. Spotkanie z Managerem HR
  3. Spotkanie z Managerem/Dyrektorem Działu (z ewentualnym uczestnictwem pracownika realizującego projekty)
  4. Opcjonalnie: kandydaci mogą otrzymać do rozwiązania case study odpowiadający zakresowi przyszłych zadań.
  5. W zależności od stanowiska: spotkanie z Dyrektorem Zarządzającym
  6. Złożenie propozycji pracy wybranym Kandydatom

Każda z osób, która przeszła etap selekcji CV, uzyskuje informację zwrotną w przypadku nie wybrania jej kandydatury po spotkaniach. Kontaktujemy się z Kandydatami jak najszybciej, szanując ich czas.

Jakie mamy najmilsze doświadczenia rekrutacyjne?

Jeden z Kandydatów, któremu nie zaproponowaliśmy pracy, stwierdził, że było mu bardzo miło poznać niektórych pracowników i czuje, że w naszej firmie panuje przyjazna atmosfera.

Inny przekazał, że rozmowy z nami były bardzo ciekawe i dziękuje za poświęcony mu czas oraz możliwość poznania naszej firmy. Bardzo przypadła mu do gustu ciepła atmosfera i sposób przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych.