Z kim pracowaliśmy?
Mamy 20000 klientów na świecie i 2500 w Polsce. Wspieramy zarówno największe międzynarodowe organizacje, jak i lokalne przedsiębiorstwa, pomagając im osiągać lepsze wyniki finansowe.
W Polsce otrzymaliśmy już ponad 500 referencji
W Polsce współpracowaliśmy z 2500 klientów z różnych branż, m.in. górniczej, elektrycznej, spożywczej, handlowej, motoryzacyjnej, przetwórstwa przemysłowego, IT czy energetycznej. Pomogliśmy im zoptymalizować ponad 500 mln zł wydatków.
Koncentrujemy się na dokładnym zrozumieniu potrzeb klienta i kontekstu biznesowego, ponieważ każdy przypadek jest inny. Osiągamy wymierne rezultaty, realizując i wdrażając projekty w ramach ścisłej współpracy z naszymi klientami. Otrzymaliśmy od nich już ponad 500 listów referencyjnych.
Od 2020 roku badamy poziom zadowolenia naszych Klientów poprzez kwestionariusz badania NPS. Wskaźnik „Net Promoter Score” służy do oceny lojalności klientów względem marki, firmy, produktu bądź usługi – szacuje możliwości ponownego skorzystania z oferty i polecenia jej innym.
Średni NPS dla firm konsultingowych wynosi 67 (źródło: https://www.retently.com/blog/good-net-promoter-score/)